Reklama lokalu gastronomicznego

W dobie dwudziestego pierwszego wieku rynek jest już nasycony firmami z każdej branży i oczywiście nie ma w tym nic dziwnego. W takiej sytuacji jak najbardziej trzeba też pamiętać o tym, że bardzo ważna jest reklama. Nie inaczej jest też w przypadku lokalów gastronomicznych, których właściciele często o marketingu zapominają i go pomijają, co jest sporym błędem. Tym bardziej że restaurację można reklamować na wiele różnych sposobów. O czym pamiętać, chcąc założyć taki lokal? Jak pokazać się tu większemu gronu potencjalnych klientów?

Marketing szeptany

W pierwszej kolejności trzeba się bliżej przyjrzeć marketingowi szeptanemu. W ten sposób bardzo łatwo jest zareklamować swoją restaurację, co na pewno bardzo korzystnie przełoży się też na liczbę klientów takiego punktu. Samym marketingiem szeptanym zająć można się osobiście bądź też zlecić go osobie trzeciej, która w tego typu projektach ma już doświadczenie.

Media społecznościowe

Obecnie bardzo wielką siłą w reklamie są media społecznościowe i z całą pewnością w najbliższym czasie nic się pod tym względem nie zmieni. Wydaje się, że króluje tu Facebook i to właśnie z niego powinniście skorzystać w pierwszej kolejności. Na pewno bardzo dobrym pomysłem jest tu Fanpage naszej restauracji. Warto jednak pamiętać o tym, aby był on na bieżąco aktualizowany.

Poza tym odnieść się trzeba też do identyfikacji wizualnej. Na pewno reklamie naszego lokalu posłużą też wszelkie reklamy zewnętrzne jak banery reklamowe czy plakaty.

2 Comments Add yours

  1. Grzesiek pisze:

    Może warto pomyśleć o jakimś specjaliście od marketingu?

  2. Paweł pisze:

    Raczej nie w mniejszych restauracjach, bo to tylko strata gotówki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *